Jak reklamovat objednávku?
1) Žádost o reklamaci
Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete emailem na reklamace@sedco.cz
Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Pro urychlení reklamace připojte prosím fotografii reklamovaného zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
2) Zaslání zboží
Zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy.
Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list + kopii dokladu o koupi. Zboží pak zašlete na naše reklamační oddělení na adrese:
Průmyslová 5, Prostějov 796 01
Jakmile reklamované zboží převezmeme, posoudíme Vaši reklamaci a budeme Vás kontaktovat. Pokud bude Vaše reklamace uznána a zboží nebude možné řešit opravou, zašleme v zákonné lhůtě peníze na Váš účet nebo Vám odešleme výrobek nový.
Zboží, určené k reklamaci, musí být kompletní, suché, čisté a hygienicky nezávadné. V opačném případě nemusí být zboží k vyřízení reklamace převzato.
Možnost vrácení zboží do 14-ti dnů
Lhůta 14 dní běží od chvíle, kdy si zboží převezmete. Pořízené zboží je možné vrátit do 14-ti kalendářních dnů, a to bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, použité a musí být vráceno s fakturou a v originálním balení. Průběh vrácení zboží se řídí stejným procesem jako běžné reklamace viz. výše. V případě, že jste získali dárek k objednávce, kupující je povinen vrátit všechno zboží včetně dodaného dárku. Zaslání nevyhovujícího zboží zpět nestačí, musíte o jeho vrácení informovat prodejce písemně, tedy písemně odstoupit od smlouvy. Vždy si ponechte kopii dokumetu o odstoupení od smlouvy/reklamačního formuláře. Zboží musíte zaslat zpět nejpozději do 14-ti dni od zaslání prohlášení o odstoupení od nákupu.
Prodejce Vám do 14-ti dní od doručení vašeho oznámení musí vrátit peníze, avšak nikoli dříve, než mu vrátíte zboží či prokážete, že jste zboží prodejci odeslali. V částce musí být zahrnuté i Vaše náklady na přepravu zboží směrem k Vám, avšak vždy odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Náklady na přepravu zboží zpět k prodejci hradí kupující. Kupující by však nemusel platit náklady vrácení zboží, pokud by nebyl prodejcem v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy informován (např. v obchodních podmínkách), že bude muset tyto náklady v případě odstoupení od smlouvy nést.
Jestliže bude vrácené zboží vykazovat jakékoliv známky opotřebení nebo nebude dodáno v originálním obalu, případně bude chybět příslušenství, pak Vám prodejce může naúčtovat náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.
Reklamační list najdete ZDE
Upozorňujeme: Zboží nezasílejte na dobírku! Takové zboží nebude převzato. Více naleznete v obchodních podmínkách.